2014. április 9., szerda

#1 Kritika - Tina M.

Uncertain - Bizonytalan
Kinézet :

A design nagyon tetszik.Jobban tetszik ez a fejléc mint , a régebbi. A színek jók csak egy a hiba.
A főhátteret vehetnéd egy kicsit sötétebbre ,úgy állna teljesen össze a kép.
Más hiba szerintem nincs ,a modulok jól ellettek téve.Annyira szeretem amikor rá megyek a linkre megjelenik egy kisebb fajta árnyék.

Történet :


Először azt gondoltam ,hogy ez is egy újabb sablon ,1D fanfiction ,de meg kellet bizonyosodnom róla ,hogy ez egyáltalán nem az.Ez egy egyedi jó kis sztori ami a te buksidból pattant ki.
Elolvastam a blogodat és szerintem örömmel kijelenthetem.....hatásszünet....... Szerzett a blogod még egy feliratkozott ,az az engem.Semmi hiba nincs az írásodban csak talán annyi ,hogy túl jó....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése